(Sport)Revalidatie

Lichamelijke beperkingen hebben invloed op jouw dagelijkse bezigheden. Ze kunnen je beperken en afhankelijk maken. Je kunt vaak niet alles meer doen en zoals je het wilt doen. Deze beperkingen kunnen door verschillende oorzaken zijn ontstaan. Dit kan door een ziekte, een aangeboren aandoening, een ongeval of misschien wel na een operatie zijn.

Wat is Revalidatie?
Revalidatie heeft als doel het verminderen van een lichamelijke aandoening. Dit kan tijdelijk of langdurig lichamelijk letsel zijn of een functionele beperking. Deze problemen zijn ontstaan als gevolg van ziekte, een ongeval of een aangeboren aandoening. Tijdens het revalidatietraject gaan we samen met jouw aan de slag om hier zo goed mogelijk van te herstellen.

Wordt revalidatie vergoed?
Deze behandeling valt onder fysiotherapie. Fysiotherapie word vergoed vanuit je aanvullende verzekering en soms vanuit de basisverzekering. Of en hoe de behandeling wordt vergoed is dus afhankelijk van meerdere factoren. Dit wordt tijdens de intake besproken. Revalidatie is het herstellen onder medische begeleiding na een operatie, letsel of ongeval. Revalidatie heeft als doel het verminderen van lichamelijke beperkingen.

Contactgegevens

Bas Jungeriusstraat 152c